7 Nisan 2017 Cuma

Beni takip etmesen de beni takip ettiğini biliyorum

Sen bizim iliskimize el sözü kattın. Benim başkalarıyla konuşup kafama takılan beni aldatma ihtimalini duyunca verdiğin tepkiye rağmen bunu yaptın.

Sen, çağırmadan gelip masamıza oturan arkadaşının tavırlarından nasıl rahatsız olduğumu bildigin halde onun davet edilmeden gelmesine göz yumdun. Ve o masada bu rahatsızlığı bildiğim halde benimle konuşarak bu rahatsızlığımı gidermeye çalışmadın.

Sen, bana bu donemde destek icin yanımda olacağını söyledim ve benim senden beklentimin arkadaşlık olmadığını bildigin icin sana bilerek elimi uzattım. Hani arkadaşız ya biz artık.

Sen bu donemde öyle güzel destek oldun ki bana, gelecegini değiştirecek her hatayı anlık kararlarla verdim. 1 ay 1 hafta 3 gün önce olduğu gibi bugün de anlık hareketlerle gelecegi değiştirdin.

Sen, seninle olan diyaloğuma karışan ve bizle alakası olmayan bu iliskide yeri olmayan o insanın bana la atmasına sesini yükseltmesine tepki göstereceğine, benim sana sesimi yükselterek (uzaktan) konuşmama laf yaptın. Burada benim sana sesimi yükseltmem ya da küfür etmem yanındaki kişiyi zerre kadar ilgilendirmezken sen ondan taraf oldun.

Sen, onun yanında 'bizim aramızdaki bir mesele bu ve karışma, hadi ikiniz de isinize bakın demek yerine ondan taraf oldun.

Ben sevgilimin ister elini tutar ister sesini yükseltirim zamane dediğimde 'biz ayrıldık' diyerek aslında gercegi konuşmak yerine tarafını belli ettin. Sen haksız kişiye karşı değil tarafını seçtiğin kişiye yanaştın.

Sen, senin elini tutmak istediğimde seni benden çeken ve sözde seni düşünüyormuş gibi benle olan sorununu kullanan kişiyi seçtin.

Sevgilisinden ayrılıp aylardır senin de bunla basını sisiren o kızı seçtin. O kız da senin sevgilin olmamasını, gerekirse iki yalnız gerekirse iki Yen'i erkek arayan yalnızlar olarak seni yanına çekmek istediğinde sen bunu fark edemedin.

Sen herşeyi bilmediği halde 'bazı seyleri bilmiyor' dediğin o şeyler bilmiyor dediğin o kıza 'bilmediğin seyler var karışma' diyemedin.

Sen, ben ister doverim ister severim sanane dediğimde sanki seni dovmusum gibi bağıran ve insanları oraya çekmek icin caba gösteren ve bunu başaran kişiyi seçtin unutma. Ben seni dovmedim. Ama onun yaptığı laf çarpıtma ile beni orada başkalarına dovdurme çabasını görmezden geldin.

Ve sen, bir omur geçirmeyi hayal ettiğin kişi yerine 1 yıl öncesine kadar nefret ettiğin, 2 yıl sonra sohbeti bile kesip uzaklaşacağın kişiyi seçtin.

Unutma, bizim tanıştığımız gün sen çok yakın iki arkadaşınla (Ayşe mesela) kavga etmiştin. Ve bir gün gelip bugün tercih ettiğin o aptalla aran açıldığı zaman, geleceği nasıl değiştireceğini anlayacaksın.

Yanındaki ile alakalı değil, seninle olan iliskimi konuşacağım beni ara dediğimde önce telefonu kapattın anlarım ama sonra beni her yerden engellemek de senin anı kararlarla verdiğin en büyük hata olarak tarihe not düşülsün.

Gün gelir yanındaki o aptalla aran açıldığında 'ben bu salağı korumak icin mi o çocuğu orada bıraktım hayatımdan çıkarttım ve o zor döneminde ona en büyük hatamı ve zorluğu o an yaşattım' diye ağlandığında bu dediklerimi de iyi hatırla.

İnsanlar yeri geldiğinde ailelerini karşılarına alırken sen 1 yıldır tanıdığın o kişiyi seçtiğin icin zaten iyi ki bugün sonsuza kadar kesin şekilde bitmiş. Çünkü ileride başka birileri icin beni bırakmandan daha iyi bu.

Senin ne kadar saygısız, ne kadar bu iliskiye değersiz yaklaştığını anladım son kez. Ben sana verdiğim sözleri tutacağım ama. O fotoğrafları sonsuza dek silmeyeceğim ve hesabı da o şekilde kapatacağım. Bakalım sen o kolyeyi dediğin gibi atmayacak misin ? Bakalım sen kimin kollarında mutluluk arayacaksın ? Öptüğünü her dudakta beni hatırla.

Sen bugün Benim geleceğimle oynamaktan ziyade bizim geleceğimizle de oynadin. Ve ben bu geleceği tek basıma kurduğumda 'zor günümde en büyük yanlışı en büyük hatayı en büyük tekmeyi ben attım' diye düşünüp karşıma çıkmaya karar verirsen Allah şahidim olsun o gün telefonda ettiğim küfürler eksik kalır, duymadığın küfürler öğretirim sana.

Şimdi bunu okuyacağını ve o çok sevgili arkadaşın gibi beni ara ara da olsa nadir de olsa izleyeceğini biliyorum. O yüzden son sözlerimi de buradan yazdım.

Ve bu bana dair hayatta gördüğün son hayat belirtisi olsun. Bir daha benim pesimi bırak benden uzak dur beni takip etme hiçbir yerden.

Sen, böylesini seçtin. Ben senle kurduğum geleceği başkaları ile yasamayı da bilirim, zorlamayla onlarla mutlu olmayı da. Ama sen bana inat bana nispet ya da üzüntüden gidip kendini birilerinin kollarına atacak kadar düşersen de şaşırmam. Bugün bizle alakalı olmayan birini bu iliskiye dahil edip ardından birilerinden huzur beklemen nasıl şaşırtabilir ki beni ?

Not: diğer arkadaşına mesaj atma sebebim, 'telefonu kapalı ve suna söyle telefonunu açsın ya da beni bir şekilden arasın' demek içindi. Sonra da engellediğini fark edince diğer mesajı attım.

Çünkü konuşacak birşey kalmadığını anlamak zor değildi.

Şimdi yanındaki çok sevgili arkadaşın, Emrah beyin sevgilisi ve sen sonsuza kadar benden uzak Allah'a yakın olun. Şimdi al o çok sevgili arkadaşını bi tarafına sok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder