3 Nisan 2017 Pazartesi

Space Bound

sarıldığımızda, bir heyecan hissediyorum, 

birbirimize sokulmamız bile yeterli olmuyor 

ama bana, bizim için ilerde ne olduğunu merak ettirecek kadar yeterli 

bu şehvet,işkence gibi,

sen bir büyücü olmalısın çünkü 

imkansızı başardın 

güvenimi kazandın, oyunlar oynama tehlikeli olur 

bana kazık atma, 

çünkü yanarsam ,sana acı çekmenin nasıl bir şey olduğunu gösteririm 

çünkü senden önce de bana pislikmişim gibi davrananlar oldu 

ve aşk  evol , 

tersinden oku göstereceğim 

kimse beni tanımıyor,soğuğum, 

bu yolda tamamen yalnız yürüyorum 

bu benden başka kimsenin hatası değil, 

bu benim seçtiğim bir yol 

kar kadar donmuş,ne olursa olsun hiç duygu göstermiyorum 

bu lanet sürtüklere neden hiç sevgi beslemediğimi sorma 

kan emici succubuslar,ne var yani şimdi bunda? 

bu bölümde denedim ama hiç şansım yok bunda 

bu berbat,ama bu yeniden başlama olayı tamamen düşündüğüm gibi oldu 

kalbimde bir delik var,bir çeşit duygusal roller-coaster (lunapark treni)

üzerine gitmeyeceğim bir şey,duygularımla bir oyuncak gibi oynuyorsun öyleyse bitti 

sana her sarıldığımda patlama gibi oluyor,sana söylerken şaka yapmıyordum 

nefesimi kesiyorsun 

sen bir süpernovasın,ve ben bir..

ben uzaya giden bir roketim ve kalbin ay 

ve tam üzerine hedeflenmiş durumdayım, 

tam üzerine 

temiz bir haziran akşamında 250 bin mil 

ve tam üzerine hedeflenmiş durumdayım, 

tam üzerine 

tam üzerine 

ne gerekirse yaparım, 

seninle birlikte olduğumda titriyorum 

bedenim sızlıyor,seninle olmayınca hiç direncim kalmıyor 

ne kadar uzağa gidebileceğim konusunda bir sınır yok, 

limit yok,uzunluk yok 

neden o kişiyi elde edene kadar bunu diyoruz 

bu seferki olacak,ama elde ettiğimizde asla eskisi gibi olmuyor

seni istemediklerinde onları istiyorsun, duyguları değişir değişmez 

artık bir mücadele olmuyor ve fethedecek bir şey kalmıyor 

bakmıyordum sende tökezlediğimde,kader olmalı 

ama çoğu şey menfaate dayalı,ne farkeder ki? 

hadi kısa keselim, 

kapı yüzüne kapanmadan önce 

bana söz ver,kazıp gireceğime 

ve kendimi hatasızlığa açık bırakacağıma dair çünkü ben bir 

ben uzaya giden bir roketim ve kalbin ay 

ve tam üzerine hedeflenmiş durumdayım, 

tam üzerine 

temiz bir haziran akşamında 250 bin mil 

ve tam üzerine hedeflenmiş durumdayım, 

tam üzerine, 

tam üzerine 

1 yıl 6 ay sonra, 

artık istediğin ben yokum 

ama seni çok seviyorum ve bu acı veriyor, 

sana asla kötü davranmadım 

sana kalbimi döktüm, 

kalkanımı indirdim,tanrı'ya yemin ederim 

beynimi dizinin üstünde patlatıyorum, 

burada yatıyor ve kollarında ölüyorum 

dizlerime kapanıyor ve yalvarıyorum, 

gitmeni engellemeye çalışıyorum 

dinlemezsin bile, öyleyse s*ktir et, 

nefes almanı engellemeye çalışıyorum 

iki elim de boğazında, 

üstünde oturup sıkıyorum 

ta ki boynunu buzlu şeker çubuğu gibi kırana dek, 

muhtemel bir sebep yok düşünmem için 

bu evden çıkıp gitmene ve yaşamaya devam etmene izin vermeye..

gözyaşları iki yanağımdan da akıyor 

şimdi gitmene izin veriyorum 

ve tapınağıma silahı dayamadan önce 

sana şunları söyledim: (kendini vurur)

senin için her şeyi yapardım 

sana ne kadar taptığımı göstermek için 

ama şimdi bitti, 

aşkımızı kurtarmak için çok geç 

sadece söz ver bana 

gökyüzüne baktığın ve yıldız gördüğün her an beni düşüneceksin 

çünkü ben bir 

ben uzaya giden bir roketim ve kalbin ay 

ve tam üzerine hedeflenmiş durumdayım, 

tam üzerine 

temiz bir haziran akşamında 250 bin mil 

ve sen olmadan kaybolmuş durumdayım, 

sen olmadan, 


sen olmadan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder