10 Nisan 2017 Pazartesi

Your Betrayal (İhanetin) - Bullet For My Valentine

Deliriyor muyum?

Kanım kaynıyor damarlarımın içinde,  

Bir kötülüğün saldıracağını hissediyorum  

Vücudum sallanıyor, geriye dönüş yok  

Gözlerini tetikten ayırma  

Eğer dünyan siyaha dönerse suçlanacak kişi ben değilim 

Gözlerin su toplamaya başlayınca,  

Son kucaklaşmamız için hiç umut yok. 

İşte buradayız, 

Kafandayım... 

Kalbindeyim! 


Kaç demiştin, 

Islak bir yere ve alevin ışığı... 

İhanetinin bedelini öde, 

ihanetin, senin ihanetin! 


Uzak dur demiştim,  

İtaaat edemeyeceğim o iki kelimeden, 

İhanetinin bedelini öde, 

ihanetin, senin ihanetin! 


Ölme sırası benim mi? 

Kalbim "elvada" der gir atıyor. 

Şimdi alevlerle dans ediyorum 

Seni seviyorum,ağlıyorum ve adımı haykırıyorum. 

Sonsuz olacağımızı söylemiştin 

Nasıl beni öldürebildin ve yüzüme yalan söyleyebildin?

Şimdi birlikte olamayız. 

Son kucaklaşmamız için hiç umut yok 

İşte burdayız, kafandayım, 

Ve Kalbindeyim!!! 
 

Kaç demiştin, 

Islak bir yere ve alevin ışığı... 

İhanetinin bedelini öde,

ihanetin, senin ihanetin! 

Uzak dur demiştim,  

İtaaat edemeyeceğim o iki kelimeden, 

İhanetinin bedelini öde, 

ihanetin, senin ihanetin! 


İşte burdayız (işte burdayız, ben senin kafandayım) 

(kafandayım) 

Kalbindeyim!!! 

Kaç demiştin,  

Islak bir yere ve alevin ışığı... 

İhanetinin bedelini öde, 

ihanetin, senin ihanetin! 

 
Uzak dur demiştim,  

İtaaat edemeyeceğim o iki kelimeden,  

İhanetinin bedelini öde, 

ihanetin, senin ihanetin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder