18 Mayıs 2017 Perşembe

Geçen gene...

kadıköy'de bir mekana gittik saat öğlenden sonra 3 sıraları. acıkmışız. ben de bursa'dan gelmişim istanbul'u öyle kısmen biliyorum. arkadaşımla buluştuk dedik yemek yiyelim. mekana oturduk mönü geldi ama hiçbir siparişin karşısında fiyat yazmıyor. daha doğrusu hepsinin üstüne kırmızı şerit cekmisler. sanırım fiyatlar değişecek. 

dipnot: buna makro iktisatta enflasyonun katalog maliyeti denir bir de kösele ayakkabı maliyeti vardır. 

neyse, konuya dönelim. ulan dedim herhalde en ucuzu hamburgerdir onu söyledik. iki hamburger yedik zaten avucum kadar birseydi. hamburgerlerin gelmesi ile bitmesi arası 3-4 dakika. patatesler dahil. kalkmadan hesap istedik 42 tl geldi. 

ulan amina koyayim 2 hamburger nasıl 42 tl olur. garsonu çağırdım 'abi bi yanlışlık yok demi 2 hamburger 42 yazıyor burada' dedim adam doğru hesap efendim dedi. peki wifi var miydi burada dedim evet tabi ki dedi. şifreyi istedim verdi. 

hemen safari yi açtım 192.168.1.1 e girdim. 

kullanıcı adı : admin
şifre : pasaword 

klasiği denedim ve girdim. modem arayüzüne girdim bi kere. 

wifi adini xxxxx steakhouse dan kazikci xxxx diye (büyük harflerle) değiştirdim. 

wifi şifresini de birleşik olacak şekilde '21 tl burger ne oc) diye büyük harflere dikkat ederek değiştirdim. 

ardından modem arayüzüne girerken kullanılan ve fabrikadan çıkışta 'password' olan şifreyi de hirsizlpicler16 diye değiştirdim amk. 

sonra da hesabı kufur ede ede ödedik. yetmedi bi tuzluk da çaldık. 

dün arkadaşıma dedim git o mekana bi cay iç. gitmiş adamlardan wifi istemiş arızalı demişler. wifi adini görünce direk modemi söküp atmışlar amk. keşke jeneratöre bağlı ve elektrik bağlantısı kesilemeyen modemlerden olsaydi da cümle kadıköy'e rezil olsaydilar o isimle amk. belki saçmaydı ama intikam intikamdır amk müşterilerini soyarlarken wifi hizmeti veremeyecekler o bile eksi puan.

ben foursquare a girip not bırakmam, ben eksi sözlüğe girip entry yazmam, ben gurme değilim gazeteye de yazmam da böyle yaparım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder